"SALE"

Koračajući vrućim gradskim pločnikom promatrah slučajne prolaznike...svi nekamo jure,zure u svoje virtualne igračke,,,bez daha...
...netko se nakratko probudi iz svog polusna i nesvjesno podigne pogled prema svjetlucavim  prozirnim kavezima...

..na svakom koraku vrište stakleni izlozi pozivajući na minut predaha...
...pred jednim popravljam svoju neukrotivu haubu,pred drugim se zamislim kao deset mlađa,,,pred trećim nakratko zastanem.....primamljive ljetne haljinice zovu na grijeh koji bi me doista skupo stajao,,doslovno...
...oči mi se počnu okretati u smjeru kazaljke na satu,čas naprijed,čas nazad,,,čista hipnoza...
U sredini, retro Merlinka nalik na bijelo-crvenu dječju lizalicu...Besramno me vuče za rukav i otvara ulazna vrata sadomazohističkog raja..čisto mučenje...
Pokušavam odoljeti laganim tkaninama ali njihov šarm me svaki put iznova zavede...Oblačim slatku lizalicu na sebe i promatram odraz u zrcalu...beozbraznica savršeno prati svaki dio tijela i savršeno klizi niz obline koje sam dugo klesala,opirući se slatkim zalogajima...zamišljam je u svom ormaru gdje bi imala počasno mjesto..no cijena me ubrzo prizemlji...oblaci nad mojom glavom brzo se rasprsnuše poput jeftinih balona...taj luksuz si ne mogu priuštiti-pomislih..

Sitna hihotava plavuša iza pulta svim silama se trudi da mi uvali bilo koji komad skupog kičeraja..
..ni ogromna crvena slova koja ukazuju na rasprodaju mi ne pomutiše razum.na sreću.

"Gospođice,,,vama bi idealno pristajao ovaj roze kombinezon,,,cijena čista bagatela"...pogledah je krajičkom oka,pomislivši da je mala zalutala...
..roze i ja,,,urnebesno...zamišljam se poput velike šećerne vune koju klinci s užitkom proždiru...

Brzim kuckanjem potpetica najavih svoj odlazak s mjesta skoro počinjenog zločina.

Preko puta mali obrt s etiketama iz zemlje Izlazećeg sunca,neukus i proizvod jeftine radne snage i trasha.

Na uglu Duge,ugledah dućan rabljene odjeće...unutra žamor,,,poput mravinjaka.
Upravo kad htjedoh zakoračiti niz ulazna vrata,ugledah staru prijateljicu kako skakuta preko izlizane zebre...  ...Ušminkana i uvijek dotjerana,s velikim plastičnjačama na očima. Torba, imitacija nekakve  uginule živine i sandale s bosanskog buvljaka...priprosti šminkeraj za mazanje očiju kavopijama na korzu...Kopija našeg društva,,,glumci na svakom čošku izvode igrokaz za svoju publiku,,,kruha i igara!
Toplo se izljubismo a na usnama mi ostade komad fasade s njenih obraza,vjerovatno nekakav "markirani" make up u koji se ona kune.

"Pomaknimo se malo dalje od izloga,još će netko misliti da tu zalazim!"-uplašeno mi se obrati.
Kiselog osmijeha pođem za njom,iako bih je najradije odjenula upravo u njen najveći strah...i spakovala na dobrotvorni rad u Afriku.

Nosivi komadi robe poslagani jedan do drugoga poput sardina u konzervi,,,za siću.
Prođoh,vidjeh-ništa ne kupih-uinat kapitalizmu i želji za još jednom nepotrebnom krpicom u ionako pretijesnom drvenom ljubimcu.

U parku,na klimavoj klupi mršavi starac šutke  ispruža ruku prema "milostivim" pješacima..
...Pružam mu ono malo kovanica što su mi se rasule po torbi...tromim glasom nadglasa moje korake:"Bog te blagoslovio!".
No,,,vidim mu oči na mojim pozadinskim svjetlima....
Kakve li ironije...već na prvom kiosku kupuje svetu vodicu kojom će utažiti želju za prosvijetljenjem....
"A,,glupačeee"-pomislih.

Iz daljine primjetih upicanjenog plavokošuljaša kako se zalijepio za moj prašnjavi auto...
"Gospon kontrolor,,,oprostite,,oprostite!"-"Što bi ovo trebalo značiti?"..
..no prokleti utjerivač glumi nagluhost..
Širokim osmijehom pokušavam mu nametnuti osjećaj krivice i zavesti ga na trenutak svojim treptavim okicama...debeljucko se vješto opire i izvlači  na predvodnika stada koji će njegove u(s)paljene bifteke okačiti nad dimnu zavjesu.
-"Mogli bismo razmisliti o kazni na kavici,ipak"-nespretno se nakesi..
Platit ću je,-opsovah si u bradu,,,,
Degenerik ...
...20 minuta predugo opalilo me jače od podnevnog sunca koje se žarilo poput pečenke sa ražnja...skupo me stajala ova rasprodaja!

Jedino što sam mogla zaključiti da je SALE prava faca,,,blažen među ženama i uvijek uspješan profiter,pa kako god okreneš.





Primjedbe

Popularni postovi